Saturday 25 July 2009

$400


haloha teman teman hee. aku tu mau kongsi sama kamu ini cerita ngak tau ya lucu apa enggak, bagi guw, guw sendiri juga bisa gelak deh aha. emm kalo cerita ini lucu ya kamu jangan lupa gelak ya ahah, kasi tau ya sama guw kalo cerita ini lucu apa enggak, bisa juga guw nyari lagi deh maaf deh bukan nyari tapi bikin sendiri G7 gito loh =D ..

bisa guw mulai kali ya hee. ehem bismillahirahmanirahim.

ada one sweet couple ane baa like dorang ane bahagia amat deh udah mendirikan masjid (kahwin) gitu. sleama 7 tahun (7mesti ada tu hee.)

pelakon (suami sii A , isteri sii B)

one night ane sii A lagi menunggu temannya sii C gitu, like sii A ane batah baa menunggu sii C aaa. yatah sii A ane mengambil keputusan kan keluar sekajap buang boring nya menunggu sii C aa, kekadai th jua sii A ane membeli something barang la tu. sii A bagitau tampat sii B

sii A : sayang if ada teman ku datang gtau tunggu sekajap aa aku jalan keluar.
sii B : ok tu sayang , karang me suruh ya menunggu dirumah aaa.

after a few hours atu ada tia sii C aa teaman suaminya datang dirumah aaa kan jumpa sii A ..udahnya datang atu katuknya tia pintu rumah sii A aa, then ada tia isterinya sii B membuka pintu aaa.

sii B : kan cari siapa kita ?
sii C : aku tu kan mencari lakimu, katanya suruhnya ku menunggu ya dirumah.
sii B : oh laki ku pun cakap cematu, bah mun cematu tungguth kita dibilik tamu sementara menunggu laki ku keluar aa.

menuggutah sii C ane kan suami sii B aaa dalam bilik tamu. then isteri sii A ane kan mandith jua pasal ya ne alm mandi. biarknnya tia sii C ane sorang dbilik tamu meliat tv aa. udah atu time sii B ane mandi tpikir tah ya, 'kenapa ku inda mengidangkan minuman aaa arah tamu. abis tia sii b ane mandi dengan towelnya yang warna purple aa. keluar ya dari jamban tu tarus ya membuat teh untuk sii C teman suaminya aaa. siap teh atu bebuat, tarus d'hidangkannya teh aa time ya makai towel purple aaa.

sii C : jantah you susah susah eyh hidangkan me minuman aaa.
sii B : eyh !! inda apa tu apa jua sekali sekala bukan jua selalu.

senyum ya sii C ane libar benar aha. dalam hati sii C ane nya. jarang ku meliat bini orang hidangkan minuman abis ya mandi. ane barutah pertama kali ku meliat. becakapth sii C ane arah sii B.

sii C : eyh you pakai towel aa baru me pernah meliat ne.
sii B : ya ka ? sorry aa me tadi tu gagas, yath inda tepakai baju atu.
sii C : eyh inda apa tu ( hee )

betanya lagi ya sii C aa arah sii B. sii C ane inda ya tahan baa meliat sii b ane pakai towel. betanya ya !!!

sii C : emm boleh me meliat buah dada you aa, tapi 15sec saja me.
sii B : eyh behapa me kan liatkan buah dada me tampat you, marah karang my husband.
sii C : eyh your husband inda jua ada dirumah ne, why not !! emm cana kalau me bagi you $200 dalam 15 sec atu you liatkan buah dada you ?

b'pikir th jua sii B pasal kan meliatkan aaa. lama lama ya sii B ane mikir, siapa jua membagi aa $200 15sec.

sii B : emm bah manasaja aa, tapi you mesti bayar me $200 tu aaa.
sii C : ok tu.

sii B ane meliatkantah buah dada nya aa arah sii C aa nada lagi rasa malu. sii C ane apatah lagi concentrate eyh ya melait inda ya mau meliat tampat lain. rugi katanya if meliat tampat lain. den udah masanya abis dalam 15sec aa. sii B ane tutupnya tia towelnya aa. tagihnya tia usin.

sii B : bah mana you kan bagi me usin $200 aa ?
sii C : baginya tia $200 aa.

udah atu alum lagi ya puas sii C aa, mau lagi ya kan meliat. tanyanya lagi tampat sii B aa.

sii C : boleh lagi sekali lagi ka, macam biasa me bayar you $200 (senyum ya).
sii B : bah me manasja eyh janji saja you bayar aa.

liatkannya lagi buah dadanya aa 15sec aa well sii C ane fokus la meliat rugi wa tu if meliat tampat lain aha. udah 15sec tuttpnya tia towelnya. menagih tia sii B ane usinnya.

sii B : mana usin me ?
sii C : nah !! $ 200 aa.

so jadinya usin atu jadinya $400 kan. happy dh ne sii B aa. abis saja sii C meliat atu den balik tia ya kerumah.

sii C : jan lupa gtau laki you aa yang me udah datang kerumah.
sii B : bah karangtah me gtau my husband aaa kay.

inda lama kemudian atu ada tia sii A ane balik kerumah. betanya ya arah sii B

sii A : sayang ada kawan me datang kerumah tadi ?
sii B : awu ada ya datang tadi tapi balik tia lama ya menunggu sayang aa.
sii A : sayang ada kawan me bagi tadi $400 ? pasalnya kawan me ane b'hutang arah me yatah ya datang kan bayar me tuu.

like sii B ( isteri ) ane bangang emm** sigh


you get it teman teman about this cerita hee. lucu ya ?
=D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home